Często zadawane pytania o grupowe odtwarzanie przy użyciu funkcji SongPal Link
Poniżej przedstawiamy kilka często zadawanych pytań dotyczących korzystania z funkcji SongPal Link/Multi-room.
P: Nie mogę utworzyć grupy. Dlaczego?
O:
- Sprawdź, czy urządzenie jest zgodne z funkcją SongPal Link.
Lista zgodnych urządzeń znajduje na poniższej stronie:
Które głośniki i inne urządzenia audio są zgodne z funkcją Multi-room? - Jeżeli urządzenie jest podłączone przez Bluetooth, nie można utworzyć grupy.
Skorzystaj z połączenia sieciowego (Wi-Fi), a następnie spróbuj utworzyć grupę.
P: Ostatnio utworzona przeze mnie grupa została usunięta.
O: Połącz się z siecią (Wi-Fi), a następnie spróbuj ponownie utworzyć grupę. Utworzone grupy mogą zostać usunięte po zakończeniu odtwarzania grupowego lub jeżeli urządzenia zostaną usunięte z sieci, nawet tymczasowo.
Jak utworzyć grupę urządzeń audio Multi-room w aplikacji SongPal?
P: Nazwa grupy edytowana w aplikacji SongPal nie jest wyświetlana w programie Windows Media® Player.
O: Aplikacje DLNA niezgodne z odtwarzaniem grupowym Multi-room nie wyświetlają nazw grup i nie odtwarzają grupowo. Aby skorzystać z odtwarzania grupowego przy użyciu komputera PC, użyj najnowszej wersji aplikacji Media Go.
P: Mam utworzoną grupę w aplikacji SongPal. Kiedy włączam funkcję obsady, urządzenia zostają przez chwilę osobno wyświetlone w aplikacji Cast.
O: Odpowiada za to pamięć podręczna aplikacji SongPal w urządzeniu. Przed utworzeniem grupy wyczyść pamięć podręczną aplikacji SongPal.
UWAGA: Sposób czyszczenia pamięci podręcznej zależy od urządzenia mobilnego. Sprawdź ustawienia aplikacji w urządzeniu mobilnym.
P: Kiedy próbuję skorzystać z odtwarzania w aplikacji Media Go, wyświetlane są tylko grupy.
O: Aby skorzystać z odtwarzania indywidualnego w aplikacji Media Go, rozwiąż grupy przy użyciu aplikacji SongPal.
UWAGA: Aby rozwiązać grupę w aplikacji SongPal, naciśnij i przytrzymaj ikonę wyjścia z grupy.