Identyfikator artykułu : 00119126 / Ostatnia modyfikacja : 27.01.2022Drukowanie

Urządzenie nie włącza się po przeprowadzonej aktualizacji oprogramowania.

    Jeśli odbiornik AV nie włącza się po przeprowadzonej aktualizacji oprogramowania, może być to spowodowane przerwaniem aktualizacji, np. przerwą w zasilaniu lub odłączeniem przewodu. W takich przypadkach aktualizacja nie zakończy się pomyślnie i urządzenie nie włączy się.

    Aby dokończyć aktualizację i przywrócić działanie urządzenia, należy wykonać następujące czynności:

    1. Odłącz przewód zasilający od odbiornika AV i odczekaj przynajmniej 1 minutę
    2. Podłącz przewód zasilający odbiornika AV do gniazda zasilania
    3. Odczekaj około 5 minut. Usłyszysz kliknięcie przekaźnika
    4. Dioda LED nad przyciskiem zasilania zacznie migać, co oznacza, że oprogramowanie aktualizuje się automatycznie
      • Jeśli dioda LED nie miga, ale świeci się ciągłym światłem, należy odczekać 5 minut i przejść do kroku 6
    5. Odczekaj ok. 5-30 minut (w zależności od przetwarzania aktualizacji oprogramowania sprzętowego)
    6. Na przednim wyświetlaczu odbiornika AV pojawi się komunikat „COMPLETE” (Zakończono), który informuje o zakończonej aktualizacji
    7. Odczekaj 3 minuty, aż odbiornik AV ponownie się uruchomi
    8. Odbiornik AV jest już gotowy do normalnego działania