Urządzenie nie włącza się po przeprowadzonej aktualizacji oprogramowania.
Jeśli odbiornik AV nie włącza się po przeprowadzonej aktualizacji oprogramowania, może być to spowodowane przerwaniem aktualizacji, np. przerwą w zasilaniu lub odłączeniem przewodu. W takich przypadkach aktualizacja nie zakończy się pomyślnie i urządzenie nie włączy się.
Aby dokończyć aktualizację i przywrócić działanie urządzenia, należy wykonać następujące czynności:
- Odłącz przewód zasilający od odbiornika AV i odczekaj przynajmniej 1 minutę
- Podłącz przewód zasilający odbiornika AV do gniazda zasilania
- Odczekaj około 5 minut. Usłyszysz kliknięcie przekaźnika
- Dioda LED nad przyciskiem zasilania zacznie migać, co oznacza, że oprogramowanie aktualizuje się automatycznie
- Jeśli dioda LED nie miga, ale świeci się ciągłym światłem, należy odczekać 5 minut i przejść do kroku 6
- Odczekaj ok. 5-30 minut (w zależności od przetwarzania aktualizacji oprogramowania sprzętowego)
- Na przednim wyświetlaczu odbiornika AV pojawi się komunikat „COMPLETE” (Zakończono), który informuje o zakończonej aktualizacji
- Odczekaj 3 minuty, aż odbiornik AV ponownie się uruchomi
- Odbiornik AV jest już gotowy do normalnego działania