Identyfikator artykułu : 00162884 / Ostatnia modyfikacja : 06.01.2021

Netflix: komunikaty o błędach i kody błędów

    Ten artykuł pomoże rozwiązać problem, gdy w aplikacji Netflix pojawi się komunikat o błędzie lub kod błędu. Najpierw zapoznaj się z listą kodów błędu i komuników. Jeśli znajdziesz na niej odpowiedni kod lub komunikat, postępuj zgodnie z instrukcjami.

    Ogólne rozwiązania problemów

    Jeśli wyświetlony kod błędu lub komunikat nie jest wymieniony na liście, wypróbuj ogólne rozwiązania problemów podane poniżej. Ponieważ każde z nich może wyeliminować problem, za każdym razem sprawdzaj rezultat:

    • Zakończ pracę lub wymuś zatrzymanie aplikacji Netflix i otwórz ją na nowo.
    • Upewnij się, że prawidłowo działa połączenie z Internetem.
    • Odłącz od urządzenia przewód zasilający i podłącz go na nowo.
    • Upewnij się, że w urządzeniu zainstalowana jest najnowsza wersja oprogramowania.

    Kody błędu

    Komunikaty o błędach


    Jeśli kod błędu lub komunikat nie jest wymieniony na liście, odwiedź centrum pomocy Netflix i wpisz kod błędu w polu wyszukiwania, by uzyskać więcej informacji.