Identyfikator artykułu : 00165960 / Ostatnia modyfikacja : 12.01.2021

Rozwiązywanie problemów z podłączaniem do Internetu, konfigurowaniem sieci DLNA oraz użyciem funkcji kopii ekranu / Wi-Fi Direct / NFC / MHL

    Poniżej zamieszczono szereg łączy do rozwiązań typowych problemów z konfigurowaniem przewodowego lub bezprzewodowego połączenia sieciowego między telewizorem a smartfonem, tabletem lub komputerem.

    1. Problemy z konfigurowaniem przewodowego połączenia z Internetem

    2. Problemy z konfigurowaniem lub użyciem bezprzewodowego połączenia z Internetem

    3. Komunikat o błędzie pojawiający się na ekranie        

    4. DLNA


    5. Kopia ekranu / Wi-Fi Direct / NFC / MHL

    Samouczki

    Rozwiązywanie problemów

    6. Sony Entertainment Network (SEN)

    Jak uzyskać dostęp do serwisu Sony Entertainment Network?

     

    Jeśli powyższe zestawienie nie uwzględnia napotkanego problemu, prosimy o przeszukanie witryny pomocy technicznej Sony z użyciem słowa kluczowego.

    Problem pozostał nierozwiązany pomimo wypróbowania wszystkich rozwiązań? Jeśli potrzebna jest dodatkowa pomoc, prosimy o kontakt.