Rozwiązywanie problemów z podłączaniem do Internetu, konfigurowaniem sieci DLNA oraz użyciem funkcji kopii ekranu / Wi-Fi Direct / NFC / MHL
Poniżej zamieszczono szereg łączy do rozwiązań typowych problemów z konfigurowaniem przewodowego lub bezprzewodowego połączenia sieciowego między telewizorem a smartfonem, tabletem lub komputerem.
1. Problemy z konfigurowaniem przewodowego połączenia z Internetem
2. Problemy z konfigurowaniem lub użyciem bezprzewodowego połączenia z Internetem
3. Komunikat o błędzie pojawiający się na ekranie
4. DLNA
5. Kopia ekranu / Wi-Fi Direct / NFC / MHL
Samouczki
- Jak połączyć komputer, tablet lub telefon z telewizorem za pomocą funkcji Wi-Fi Direct (Koncentracja na Wi-Fi Direct, z uwzględnieniem telefonów iPhone)
- Użycie telewizora do odtwarzania obrazu i dźwięku z urządzeń Xperia (w uwzględnieniem NFC, MHL)
Rozwiązywanie problemów
6. Sony Entertainment Network (SEN)
Jak uzyskać dostęp do serwisu Sony Entertainment Network?
Jeśli powyższe zestawienie nie uwzględnia napotkanego problemu, prosimy o przeszukanie witryny pomocy technicznej Sony z użyciem słowa kluczowego.
Problem pozostał nierozwiązany pomimo wypróbowania wszystkich rozwiązań? Jeśli potrzebna jest dodatkowa pomoc, prosimy o kontakt.