Identyfikator artykułu : 00115602 / Ostatnia modyfikacja : 23.04.2019

Typowe problemy z telewizorem — zidentyfikuj swój problem i kliknij odpowiednie łącze

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Problemy z obrazem lub dźwiękiem w telewizorze mogą mieć wiele różnych przyczyn. Poniżej zaznacz opcję, która najlepiej oddaje charakter występujących problemów.

Uwaga: Jeśli nie widzisz żadnego nawiązania do swojego problemu, spróbuj poszukać odpowiedzi poprzez wyszukiwanie słów kluczowych na stronie pomocy technicznej Sony. W razie niepowodzenia skontaktuj się z nami. Kliknij przycisk Pomoc > w polu „Szukaj pomocy technicznej” wpisz nazwę modelu > Często zadawane pytania > wpisz żądane słowo kluczowe.


Poniżej zaznacz opcję, która najlepiej oddaje charakter występującego problemu

 

Problem z WŁĄCZANIEM/WYŁĄCZANIEM   niezależnie od używanego wejścia.

 

  • Telewizor nie uruchamia się albo ciągle restartuje
  • Miga czerwona dioda LED
  • Pilot nie reaguje na naciskanie przycisków

Problem OGÓLNY Z DŹWIĘKIEM/OBRAZEM  = problemy z jakością obrazu lub dźwięku na WSZYSTKICH wejściach, na przykład:

  • Poziome i pionowe linie/pasy
  • Podwójny obraz, nieregularne kształty, plamy, widoczne piksele
  • Cały ekran czarny
  • Rozmazany obraz

Problem z ODBIOREM KANAŁU TELEWIZYJNEGO/SYGNAŁU  = wszystkie lub pewne określone kanały telewizyjne/usługi mają pogorszoną jakość albo w ogóle nie są wyświetlane

  • Rwany obraz, niezsynchronizowany dźwięk, problem z przewodnikiem po programach lub napisami
  • Problemy z dekoderem lub kartą inteligentną
  • Problemy z odbiorem sygnału i anteną w telewizji DVB-T, DVB-C lub DVB-S
  • Nie działa dostrajanie

Problem z URZĄDZENIEM ZEWNĘTRZNYM (np. odtwarzaczem DVD lub Blu-ray, dyskiem twardym, komputerem PC, pendrivem)  = problem z obrazem lub dźwiękiem występuje tylko wtedy, gdy do telewizora jest podłączone zewnętrzne urządzenie

  • Może to dotyczyć następujących urządzeń: odtwarzaczy DVD lub Blu-ray, dysków twardych, pendrive'ów, zewnętrznych głośników podłączanych przez interfejs HDMI, USB, Scart itd.

Problem z SIECIĄ  = problem z łącznością internetową albo dublowaniem obrazu, np.:

  • problemy z połączeniem Wi-Fi;
  • problem z usługą Wi-Fi Direct, MHL, NFC, sieć domowa [home network], BIV, aplikacjami, Media Remote;

Kod BŁĘDU  = wyświetlanie komunikatu o błędzie lub kodu błędu (np. 5006).

Istnieje wiele różnych powodów, dla których nie można prawidłowo wyświetlać zawartości w sieci domowej. 
Uwaga: W modelach telewizorów innych niż Android TV™, sieć domowa znana jest pod nazwą DLNA.