Identyfikator artykułu : 00068150 / Ostatnia modyfikacja : 21.01.2014

Problemy z dźwiękiem podczas korzystania z głośnika Bluetooth

    Wykonać poniższe czynności, jeśli podczas korzystania z głośnika Bluetooth® występuje jeden z następujących problemów:

    • Brak dźwięku.
    • Niski poziom dźwięku.
    • Dźwięk emitowany wyłącznie z jednego głośnika.

    UWAGA: Ponieważ każdy z tych etapów stanowi potencjalne rozwiązanie problemu, dźwięk należy sprawdzić po ukończeniu każdego z nich.

    1. Upewnić się, że system i podłączone urządzenie są włączone.
    2. Ręcznie zwiększyć głośność systemu i podłączonego urządzenia.
    3. Sprawdzić, czy treści z podłączonego urządzenia są odtwarzane.
    4. Sprawdzić, czy oba końce przewodu połączeniowego są poprawnie podłączone do systemu i podłączonego urządzenia.
    5. Jeśli do systemu podłączony jest komputer osobisty, upewnić się, że wybrane ustawienie wyjściowego sygnału audio to ustawienie przeznaczone dla urządzeń BLUETOOTH.
    6. Przeprowadzić ponowne parowanie systemu i urządzenia BLUETOOTH.
    7. Jeśli podłączone urządzenie jest monofoniczne (mono), dźwięk będzie emitowany wyłącznie przez lewy głośnik.