Identyfikator artykułu : 00071906 / Ostatnia modyfikacja : 07.03.2014

Zarejestrowany film odznacza się niską jakością (pikselizacja obrazu)

    W celu rozwiązania problemów związanych z pikselizacją widoczną podczas odtwarzania zarejestrowanego filmu należy wykonać poniższe czynności.

    1. Wyjąć taśmę z kamery.
    2. Wyczyścić głowice wideo za pomocą suchej kasety do czyszczenia głowic.
    3. Po wyczyszczeniu głowic podjąć próbę odtworzenia taśmy.
    4. Jeżeli problem nie został rozwiązany, podjąć próbę odtworzenia innej taśmy.

      UWAGA: Jeżeli odtwarzanie drugiej taśmy przebiega prawidłowo, oznacza to, że pierwsza taśma jest wadliwa.

    5. Jeżeli problem nie został rozwiązany, wyjąć taśmę z kamery.
    6. Włożyć do kamery całkiem nową taśmę.
    7. Nagrać film na włożonej nowej taśmie.
    8. Po nagraniu nowego filmu przewinąć taśmę do tyłu.
    9. Podjąć próbę odtworzenia nowo nagranego filmu.

      UWAGA: Jeżeli odtwarzanie nowo zarejestrowanego filmu przebiega prawidłowo, oznacza to, że głowice kamery mogą być nieprawidłowo ustawione i urządzenie wymaga naprawy.

    10. Zresetować kamerę do ustawień fabrycznych.
    11. Podjąć ponownie próbę odtworzenia pierwszej taśmy.

    UWAGA: Jeżeli po wykonaniu wszystkich powyższych czynności problem nie został rozwiązany, wymagana może być naprawa w serwisie.