Zarejestrowany film odznacza się niską jakością (pikselizacja obrazu)
W celu rozwiązania problemów związanych z pikselizacją widoczną podczas odtwarzania zarejestrowanego filmu należy wykonać poniższe czynności.
- Wyjąć taśmę z kamery.
- Wyczyścić głowice wideo za pomocą suchej kasety do czyszczenia głowic.
- Po wyczyszczeniu głowic podjąć próbę odtworzenia taśmy.
- Jeżeli problem nie został rozwiązany, podjąć próbę odtworzenia innej taśmy.
UWAGA: Jeżeli odtwarzanie drugiej taśmy przebiega prawidłowo, oznacza to, że pierwsza taśma jest wadliwa.
- Jeżeli problem nie został rozwiązany, wyjąć taśmę z kamery.
- Włożyć do kamery całkiem nową taśmę.
- Nagrać film na włożonej nowej taśmie.
- Po nagraniu nowego filmu przewinąć taśmę do tyłu.
- Podjąć próbę odtworzenia nowo nagranego filmu.
UWAGA: Jeżeli odtwarzanie nowo zarejestrowanego filmu przebiega prawidłowo, oznacza to, że głowice kamery mogą być nieprawidłowo ustawione i urządzenie wymaga naprawy.
- Zresetować kamerę do ustawień fabrycznych.
- Podjąć ponownie próbę odtworzenia pierwszej taśmy.
UWAGA: Jeżeli po wykonaniu wszystkich powyższych czynności problem nie został rozwiązany, wymagana może być naprawa w serwisie.