Identyfikator artykułu : 00157040 / Ostatnia modyfikacja : 22.01.2018

Błąd: Przy próbie wyświetlenia wideo internetowego na telewizorze pojawia się kod 1106.

Produkty i kategorie związane z tym artykułem

Ten błąd występuje po wybraniu materiału z Internetu lub po odświeżeniu Treści internetowej.

Najpierw sprawdź objawy dotyczące połączenia internetowego.

  1. Naciśnij przycisk HOME, a następnie wybierz opcję Pomoc.
  2. Wybierz opcje Pomoc techniczna > Objawy dotyczące połączenia internetowego.

W przypadku niepowodzenia w wynikach diagnostyki

Sprawdź ustawienie połączenia sieciowego. Szczegóły podano w następujących artykułach:
Nie można podłączyć telewizora BRAVIA do Internetu.


Jeśli wyniki całej diagnostyki są pozytywne

Spróbuj rozwiązać problem, korzystając z poniższego artykułu.
Komunikat „Błąd sieci” lub brak dostępu do sieci przy próbie odtworzenia materiału z Internetu.