Identyfikator artykułu : 00157040 / Ostatnia modyfikacja : 22.01.2018

Błąd: Przy próbie wyświetlenia wideo internetowego na telewizorze pojawia się kod 1106.

    Ten błąd występuje po wybraniu materiału z Internetu lub po odświeżeniu Treści internetowej.

    Najpierw sprawdź objawy dotyczące połączenia internetowego.

    1. Naciśnij przycisk HOME, a następnie wybierz opcję Pomoc.
    2. Wybierz opcje Pomoc techniczna > Objawy dotyczące połączenia internetowego.

    W przypadku niepowodzenia w wynikach diagnostyki

    Sprawdź ustawienie połączenia sieciowego. Szczegóły podano w następujących artykułach:
    Nie można podłączyć telewizora BRAVIA do Internetu.


    Jeśli wyniki całej diagnostyki są pozytywne

    Spróbuj rozwiązać problem, korzystając z poniższego artykułu.
    Komunikat „Błąd sieci” lub brak dostępu do sieci przy próbie odtworzenia materiału z Internetu.