Identyfikator artykułu : 00155223 / Ostatnia modyfikacja : 26.10.2020

Potrzebuję pomocy dotyczącej konta Sony lub rejestracji produktu w serwisie My Sony

    Skorowidz:


     

    Nieprawidłowy adres e-mail lub hasło

     

    Krok 1: sprawdź, czy poprawnie wpisujesz adres e-mail użyty podczas rejestracji.


    Być może we wpisanym adresie jest literówka lub używasz niewłaściwego adresu e-mail:

    • Konto My Sony jest powiązane z innymi kontami w serwisach Sony, takich jak PlayStation Network, Sony Home Entertainment, Xperia i innych: aby zalogować się do My Sony, możesz użyć adresu e-mail powiązanego z innymi kontami Sony.
       
    • Nie można korzystać z konta Sony, które zostało utworzone w przeszłości i nie zostało w określonym czasie (72 godziny) zweryfikowane drogą mailową. Dotyczy to wszystkich serwisów Sony. Zaloguj się na takie niezweryfikowane konto, ponownie wyślij link służący do weryfikacji/aktywacji i aktywuj konto przez e-mail.


    Krok 2: użyj funkcji „Nie pamiętam hasła”

    Dostęp do konta można odzyskać, używając jednej z poniższych metod resetowania hasła:

    1. Podaj datę urodzenia wprowadzoną podczas rejestracji.
    2. Odpowiedz na pytanie pomocnicze.
    3. Skorzystaj z weryfikacji przez telefon komórkowy (Jak włączyć dwustopniową weryfikację — link do informacji poniżej)

    Po prawidłowym wykonaniu tych czynności otrzymasz link do resetowania hasła. Jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, sprawdź folder wiadomości-śmieci (spam).
    Możesz też spróbować ponownie wysłać link lub odczekać 24 godziny i ponowić próbę.

    Uwaga: w przypadku nieudanego użycia dowolnej z trzech powyższych możliwości nasz system natychmiast zaleca kontakt z działem pomocy. Mimo to nadal można jednak wypróbowywać pozostałe możliwości!

     

    Konto My Sony jest zablokowane

    „Osiągnięto maksymalną liczbę nieudanych prób logowania. Dla Twojego bezpieczeństwa konto będzie zablokowane przez 120 minut.”

    Po odczekaniu 120 minut upewnij się, że przyczyną problemów z wprowadzeniem hasła nie jest użycie klawiszy Caps Lock lub Num Lock na klawiaturze.
    Możesz też zresetować hasło przy użyciu funkcji „Nie pamiętam hasła”.
     

    Wprowadzanie zmian na koncie Sony

    Jak zmienić informacje o koncie (e-mail, hasło i adres)

    • Zaloguj się na swoje konto Sony.
    • Przejdź do sekcji [Szczegóły konta].
    • Zmień zawartość odpowiednich pól.
       

    Chcę usunąć swoje konto Sony

    Choć będziemy żałować, że się rozstajemy, możesz usunąć konto poprzez wykonanie następujących czynności:

    • Zaloguj się na swoje konto Sony.
    • Kliknij [Szczegóły konta].
    • Przewiń do końca zawartość okna i wybierz [Usuń swoje konto].

     

    Jak powiązać konto Sony z kontami w innych serwisach Sony

    Jeśli masz już konto w innym serwisie Sony, możesz zalogować się do My Sony przy użyciu danych innego konta. Pojawi się wówczas komunikat dotyczący uaktualnienia konta. Przy uaktualnianiu może być wymagane podanie pewnych dodatkowych informacji. Z kolei po utworzeniu konta My Sony można używać jego danych do logowania się do innych serwisów Sony.

    Powiązać można konta z następujących serwisów internetowych grupy Sony:

    Serwisy prowadzone przez Sony Europe:

    • My Sony
    • Społeczność Sony

    Serwisy prowadzone przez inne firmy z grupy Sony:

    • Xperia Lounge
    • Xperia Store
    • SonyMobile.com
    • MyAccount
    • Developer World
    • PlayStation™ Network
    • PlayStation™ Plus
    • PlayStation™ Video
    • PlayStation™ Music
    • PlayStation™ Now
    • PlayStation™ Vue

     

    Jak włączyć dwustopniową weryfikację?

    Aby zwiększyć poziom bezpieczeństwa, możesz wybrać ustawienie, przy którym podczas logowania na konto Sony trzeba będzie podać kod sprawdzający przesyłany SMS-em lub przez aplikację uwierzytelniającą. Ustawienie to można w dowolnym momencie zmienić, wchodząc do ustawień 2-stopniowej weryfikacji.

    Aby włączyć dwustopniową weryfikację: 

    1. Zaloguj się na konto My Sony. Kliknij swoją nazwę w prawym górnym rogu lub przemieść nad nią kursor, po czym wybierz [Szczegóły konta].
    2. Przewiń stronę do opcji [Zmień inne ustawienia zabezpieczeń], po czym kliknij [Aktualizuj].
    3. Kiedy pojawi się karta [Zabezpieczenia], przewiń zawartość listy do opcji [2-stopniowa weryfikacja]. Kliknij [Edytuj].
    4. Kiedy pojawi się pytanie, w jaki sposób chcesz otrzymywać kod sprawdzający, wybierz albo SMS, albo Aplikacja uwierzytelniająca

    Teraz postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie:

    • SMS: podaj swój numer telefonu. Sprawdź SMS przesłany na telefon komórkowy i wprowadź 6-cyfrowy kod sprawdzający. Kliknij [Weryfiku].
    • Aplikacja uwierzytelniająca: otwórz aplikację uwierzytelniającą w urządzeniu mobilnym i zeskanuj kod QR lub skopiuj i wklej kod alfanumeryczny widoczny na ekranie. Wprowadź kod sprawdzający otrzymany z aplikacji uwierzytelniającej. 

    Kody rezerwowe
    Jeśli nie otrzymasz SMS-a z kodem sprawdzającym do dwustopniowej weryfikacji lub jeśli nie działa aplikacja uwierzytelniająca, nadal masz możliwość zalogowania się przy użyciu kodu rezerwowego. Otrzymasz 10 rezerwowych kodów do jednorazowego użycia. Kodów rezerwowych możesz używać zarówno przy weryfikacji przez SMS, jak i aplikację uwierzytelniającą. 


     

    Co mam zrobić, jeśli nie znajduję produktu, który chcę zarejestrować?

    1. Najpierw upewnij się, że rejestrowany produkt jest produkowany przez Sony Electronics (do tej grupy produktów należą telewizory, urządzenia audio i sprzęt fotograficzny). Jeśli masz urządzenie Sony Mobile (Xperia) lub produkt profesjonalny Sony, odwiedź jedną z poniższych stron:
    1. Jeśli masz pewność, że urządzenie jest produkowane przez Sony Electronics, a pomimo ręcznego wpisania nazwy produktu nie można go odszukać, spróbuj wybrać urządzenie z rozwijanego menu.
       
    2. Jeśli produkt został zakupiony w regionie innym niż Europa (np. Azja i Pacyfik, Ameryki itp.), w celu zarejestrowania go przejdź na stronę internetową odpowiedniego regionu. Aktualnie w My Sony nie można rejestrować produktów zakupionych poza Europą. Przepraszamy za tę niedogodność.
    1. Jeśli pierwsze dwie możliwości nie rozwiązują problemu, być może produktu nie ma w naszej bazie. Prosimy o kontakt w celu sprawdzenia tego.