Cyfrowy sprzęt fotograficzny — promocja „Rabaty promocyjne cashback” (01.05.2023 - 31.07.2023)
1. Jak wziąć udział w promocji
2. Kiedy otrzymam rabat promocyjny cashback i jak mogę go znaleźć na moim wyciągu bankowym?
3. Dlaczego muszę przesłać dowód zakupu, nazwę modelu oraz numer seryjny?
4. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?
5. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że nie został rozpoznany numer seryjny.
7. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?
9. Czy mogę dokonać zgłoszenia pocztą zamiast online?
11. Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?
12. Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?
13. Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?
1. Jak wziąć udział w promocji
Krok 1
Dokonaj zakupu jednego z modeli biorących udział w promocji w okresie 1 maja 2023, a 31 lipca 2023 do godziny 23:59 u wybranego autoryzowanego dealera Sony w Polsce
Krok 2
Wypełnij formularz zgłoszeniuowy znajdujący się na stronie internetowej w terminie do 31 sierpnia 2023 do godziny 23:59. Wnioski złożone po tej dacie nie zostaną rozpatrzone
Przykład:
Klient dokonał zakupu obiektywu SEL1224G 17 maja 2023 roku z wartością zwrotu 500 zł. Klient może dokonać zgłoszenia pomiędzy 17 maja, a 30 sierpnia 2023. Zgłoszenia przyjęte po 31 sierpnia nie zostaną rozpatrzone.
Uwaga: Wnioski mogą być składane pomiędzy 1 maja 2023, a 31 sierpnia 2023.
Krok 3
Do dokonania zgłoszenia niezbędne jest konto My Sony. Osoby, które nie mają konta My Sony, będą musiały je utworzyć. Aby dokonać zgłoszenia musisz dostarczyć poniższe informacje:
Informacje o Twoim produkcie: pełna nazwa modelu i numer seryjny, data dokonania zakupu, nazwa sklepu w którym dokonano zakupu
Twoje dane osobowe: Imię i nazwisko, adres e-mail, adres zamieszania, kod pocztowy, numer rachunku bankowego, kontaktowy numer telefonu
Twój dowód dokonania zakupu (paragon lub faktura)
Zdjęcie numeru seryjnego wyciętego z pudełka produktu.
Po uzupełnieniu niezbędnych informacji, przejrz dalej
Krok 4
Po uzupełnieniu formularza zostaniesz przekierowany(a) do strony potwierdzającej uczestnictwo w promocji. Otrzymasz również potwierdzenie e-mail wysłane na Twój adres e-mail. Twój 8-o cyfrowy numer rejestracyjny wyświetli się na stronie i będzie znajdował się w tytule wiadomości e-mail. Kod ten jest również numerem referencyjnym na wypadek pytań związanych z uczestnictwem w promocji.
Krok 5
Jeżeli Twój wniosek spełnia kryteria regulaminu promocji otrzymasz rabat promocyjny cashback do 28 dni od daty rozpatrzenia wniosku. Jeżeli chcesz sprawdzić status zgłoszenia kliknij "sprawdź status zgłoszenia" na stronie promocji.
2. Kiedy otrzymam rabat promocyjny cashback i jak mogę go znaleźć na moim wyciągu bankowym?
Rabat promocyjny cashback zostanie przelany na podany przez Ciebie numer rachunku bankowego do 28 dni od daty rozpatrzenia wniosku. Organizator promocji nie ponosi odpowiedzialności za mylne deklaracje sklepów. Pamiętaj o tym, że niekompletne bądź nieprawidłowo podane informacje w formularzu zgłoszeniowym mogą wydłużyć czas weryfikacji wniosku. Rabat promocyjny cashback zostanie przekazany przelewem bankowym za pośrednictwem WoldPay lub Link Network
3. Dlaczego muszę przesłać dowód zakupu, nazwę modelu oraz numer seryjny?
Dowód zakupu jest niezbędny do sprawdzenia, czy zgłoszenie spełnia wymogi zawarte w regulaminie promocji. Pozwoli to na zmniejszenie ilości wymaganych dokumentów. Dzięki numerowi seryjnemu możemy sprawdzić, czy nabyty produkt kwalifikuje się do udziału w promocji.
4. Jakie wymogi musi spełniać dowód zakupu?
Akceptowalny dowód zakupu powinen zawierać poniższe elementy
1- Nazwa sklepu.
2- Data dokonania zakupu.
3- Nazwa zakupionego produktu.
4- Numer NIP sklepu.
Twój wniosek może zostać odrzucony jeśli dołączony dowód zakupu nie będzie posiadał powyższych elementów.
Gdzie mogę znaleźć numer seryjny produktu?
Skorzystaj z instrukcji z ilustracjami ułatwiającej zlokalizowanie numeru seryjnego produktu.
5. Na stronie internetowej pojawia się informacja, że nie został rozpoznany numer seryjny.
Prosimy o sprawdzenie, czy w podanym numerze seryjnym nie ma błędu. Jeśli wpisany numer seryjny jest prawidłowy, posiadany model może nie być objęty tą promocją.
6. W jakim formacie powinny być zapisane załaczniki w procesie rejestracji zgłoszenia, oraz czy są ogarniczenia wielkości plików?
Twoje załączniki nie powinny przekraczać 5 MB. Możesz załączać tylko pliki JPG, JPEG, PNG lub PDF.
7. Co należy zrobić po otrzymaniu wiadomości, że zgłoszenie jest niekompletne?
Prosimy o jak najszybsze przesłanie informacji wskazanych w wiadomości. Pozwoli to nam zweryfikować możliwość udziału w promocji. W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 14 dni nie możemy zagwarantować przekazania rabatu promocyjnego cashback.
8. Czy Sony może zrobić dla mnie wyjątek jeżeli produkt został zakupiony kilka dni przed lub po zakończeniu promocji?
Rozpatrywane będą jedynie wnioski które dotyczą zakupów dokonanych w okresie wskazanym w regulaminie.
9. Czy mogę dokonać zgłoszenia pocztą zamiast online?
Niestety reklamacje wysłane pocztą są nie będą rozpatrywane. Zaloguj się lub zarejestruj online i podaj niezbędne informacje (patrz krok 3).
10. Wysłałam (-em) wnioski z trzema (3) produktami, ale otrzymałem rabat promocyjny cashback za dwa (2) produkty. Dlaczego nie mogę zgłosić więcej produktów?
W naszej witrynie każde zgłoszenie musi być dokonane oddzielnie. Po pomyślnym przesłaniu wniosku pojawi się przycisk "Zgłoś następny produkt", pozwalający na przesłanie wniosku w sprawie kolejnego produktu.
UWAGA: Każdy klient może zgłosić do pięciu (5) wniosków, (maksimum 2 wnioski mogą dotyczyć jednego modelu).
11. Nie otrzymałam (-em) wiadomości e-mail ze statusem mojego zgłoszenia, jak mogę go sprawdzić?
Wiadomość e-mail jest wysyłana automatycznie po zarejestrowaniu wniosku, kolejna po jego akceptacji. Jeżeli potrzebujemy od Ciebie dodatkowych informacji otrzymasz osobną wiadomośc e-mail. Sprawdź czy nasza wiadomość nie utknęła w spamie. Niemniej zawsze możesz skorzystać z tego linku aby sprawdzić status swojego wniosku, podając numer zgłoszenia który otrzymałaś (-eś) w pierwszej wiadomości automatycznej.
12. Mam problem z zarejestrowaniem mojego wniosku. Co zrobić?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta korzystając z tego linku aby skorzystać z pomocy przy rejectracji lub zgłosić napotkane problemy.
13. Co się dzieje z moimi danymi osobowymi?
Aby poznać szczegóły naszej polityki prywatności i sposobu przetwarzania danych osobowych skorzystaj z tego linku.