Uliczna i filmowa perfekcja

Zdjęcie zrobione aparatem α7 III przez ambasadora Sony Europe Imaging, Mike’a Willa

„Użycie obiektywu Sony G Master jest kluczowe dla uchwycenia odpowiedniego momentu. Szybki autofokus sprawia, że udaje mi się zrobić zdjęcie w odpowiedniej chwili, a ostrość w całym kadrze umożliwia fotografowanie przy otwartej przysłonie i zapewnia szczegółowy obraz”.
                  Mike Will

                  Ambasador Sony Europe Imaging

SEL35F14GM

Filmowiec Sony Europe Dennis Schmelz z kamerą Sony FX3 i obiektywem 35 mm F/1.4GM

Pełnoklatkowy obiektyw 35 mm f/1.4GM

Zaawansowany obiektyw do filmowania

Wysokiej klasy stałoogniskowy obiektyw szerokokątny G Master z dużą stałą przysłoną F/1.4 i miękkim efektem bokeh

Dwie soczewki XA (Extreme aspherical) — wyjątkowa rozdzielczość nawet w rogach

Szybkie, dokładne ustawianie ostrości przez silniki liniowe XD

Powłoka Nano AR redukująca odblaski i tzw. duszki

Lekka, zwarta konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Przeczytaj artykuły dotyczące tych produktów
Pełnoklatkowy obiektyw 24–105 mm f/4G

Średnio zaawansowany obiektyw do filmowania

Zoom standardowy typu G ze stałą przysłoną F/4 i stabilizacją optyczną

Dwie soczewki AA (zaawansowane asferyczne) — świetna rozdzielczość nawet w rogach

Ciche, szybkie, dokładne ustawianie ostrości przez silniki Direct Drive SSM

Ustawianie ostrości z odległości od 0,38 m

Lekkość i odporność na pył i wilgoć

SEL24105G

Kamera Sony FX6 i obiektyw 24–105 mm G

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 35 mm f/2,8

Zdjęcie zrobione aparatem α7S przez ambasadora Sony Europe Imaging, Alina Popescu

Pełnoklatkowy obiektyw Carl Zeiss 35 mm f/2,8

Obiektyw średnio zaawansowany:


Obiektyw ZEISS 35 mm do pełnoklatkowych matryc obrazu

Duża jasność: maksymalna przysłona F2,8

Powłoka ZEISS T* osłabia poświatę

7-listkowa przysłona kołowa zapewniająca piękne rozmycie nieostrych fragmentów

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Obiektyw APS-C 18 – 105 mm PZ f/4 G OSS

Obiektyw podstawowy


Zmiennoogniskowy obiektyw standardowy typu G

Obiektyw zmiennoogniskowy z elektrycznym 6-krotnym zoomem

Stała maksymalna przysłona F4

7-listkowa przysłona kołowa

Soczewki ze szkła ED skutecznie zmniejszające aberrację chromatyczną

Obiektyw APS-C 18 – 105 mm PZ f/4 G OSS

Zdjęcie zrobione aparatem α6300 przez ambasadora Sony Europe Imaging, Dominica Frasera

Portret

Zdjęcie zrobione aparatem α6600

Obiektyw APS-C 16–55 mm f/2.8 G

Obiektyw średnio zaawansowany

Nieduży obiektyw zmiennoogniskowy APS-C o wysokiej rozdzielczości i jakości

Wydajny silnik liniowy XD o małym poziomie drgań: szybkość, dokładność i cicha praca systemu AF

Zaawansowana konstrukcja optyczna z soczewkami asferycznymi: wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu

Powłoka Nano AR: mniej odblasków i „duszków”

Odporność na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw 40 mm f/2.5G

Średnio zaawansowany obiektyw do fotografii ulicznej

Stałoogniskowy obiektyw typu G ze stałą przysłoną F/2.5 i świetnym efektem bokeh

Trzy soczewki asferyczne — wysoka rozdzielczość nawet w rogach

Szybki, dokładny i cichy system AF z dwoma silnikami liniowymi

Bardzo lekka, zwarta konstrukcja odporna na pył i wilgoć

SEL40F25G

Zdjęcie zrobione aparatem α7C przez ambasadora Sony Europe, Bertranda Bernagera

Obiektyw APS-C 35 mm f/1,8 OSS

Wykonano aparatem NEX-6

Obiektyw APS-C 35 mm f/1,8 OSS

Prosty obiektyw do fotografii ulicznej


Wielofunkcyjny obiektyw o dużej jasności: F1,8

Lekkość i małe wymiary – około 45 mm długości

Wyrafinowana konstrukcja optyczna gwarantująca czyste, wyraźne obrazy

Wbudowany stabilizator obrazu Optical SteadyShot

Płynne, ciche, dyskretne działanie

Obiektyw APS-C 16–55 mm f/2.8 G

Zaawansowany obiektyw do fotografii podróżniczej

Nieduży obiektyw zmiennoogniskowy APS-C o wysokiej rozdzielczości i jakości

Wydajny silnik liniowy XD o małym poziomie drgań: szybkość, dokładność i cicha praca systemu AF

Zaawansowana konstrukcja optyczna z soczewkami asferycznymi: wysoka rozdzielczość w całym zakresie zoomu

Powłoka Nano AR: mniej odblasków i „duszków”

Odporność na pył i wilgoć

SEL1655G

Zdjęcie zrobione aparatem α6600 przez ambasadora Sony Europe, İlhana Eroğlu

Pełnoklatkowy obiektyw 28 mm f/2

Wykonano aparatem α7 II

Pełnoklatkowy obiektyw 28 mm f/2

Prosty obiektyw do fotografii ulicznej


Szeroki kąt widzenia (28 mm)

Duża jasność – maksymalna przysłona F2,0

9-listkowa przysłona kołowa zapewniająca piękne rozmycie nieostrych fragmentów

Konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Silnik liniowy – cicha praca przy nagrywaniu filmów

SEL20F18G

Zdjęcie zrobione aparatem α6600 przez ambasadora Sony Europe, Ilhana Eroglu

Pełnoklatkowy obiektyw 20 mm f/1.8G

Średnio zaawansowany obiektyw

Stałoogniskowy obiektyw superszerokokątny typu G z dużą stałą przysłoną f/1.8 i miękkim efektem bokeh

Dwie soczewki AA — wyjątkowa rozdzielczość nawet w rogach

Szybkie, dokładne ustawianie ostrości przez silniki liniowe XD

Ustawianie ostrości z odległości od 0,18 m

Bardzo lekka, zwarta konstrukcja odporna na pył i wilgoć

Pełnoklatkowy obiektyw 24 mm f/2.8G

Prosty obiektyw

Obiektyw szerokokątny typu G z dużą stałą przysłoną f/2.8 i miękkim efektem bokeh

Trzy soczewki asferyczne — wysoka rozdzielczość nawet w rogach

Szybkie, dokładne ustawianie ostrości przez dwa silniki liniowe

Ustawianie ostrości z odległości od 0,18 m

Bardzo lekka, zwarta konstrukcja odporna na pył i wilgoć

SEL24F28G

Zdjęcie zrobione aparatem α7C przez ambasadora Sony Europe, Terry’ego Donnelly’ego

Obiektyw
logo

Nie możesz znaleźć tego, czego szukasz?

Zobacz pełną gamę obiektywów do filmów i zdjęć ulicznych tutaj.

BEZPŁATNE ROCZNE PRZEDŁUŻENIE GWARANCJI*

* Obowiązują postanowienia regulaminu. Tylko wybrane modele. Oferta nie łączy się z przedłużeniami gwarancji uzyskanymi wcześniej. 

Nauka dzień po dniu.

Bezpłatne wskazówki, porady i artykuły ambasadorów Sony Europe Imaging.