Wyświetlacz

Rozmiar ekranu (przekątna)
27″ (68,6) cm
Proporcje
16:9
Typ panelu
IPS LCD
Rozdzielczość wyświetlacza (w pikselach, poz. × pion.)
1920 x 1080
Częstotliwość odświeżania
DisplayPort: 24–240 Hz, HDMI: 24–240 Hz
Zmienna częstotliwość odświeżania (VRR)
Adaptive-Sync (VESA DP), zgodność z NVIDIA G-SYNC, zmienna częstotliwość odświeżania (HDMI 2.1)
Czas reakcji matrycy
1 ms (tryb „Szybszy”)
Automatyczny tryb małego opóźnienia (ALLM)
Tak (HDMI 2.1)
Technologia podświetlenia
Krawędziowe podświetlenie LED
HDR (High Dynamic Range)
HDR10, HLG
VESA DisplayHDR™
DisplayHDR 400
Jasność (typowa)
400 cd/m²
Jasność szczytowa (typowa)
400 cd/m²
Statyczny współczynnik kontrastu (typowy)
1000:1
Dynamiczny współczynnik kontrastu (typowy)
1000:1
Zakres barw
99% (pokrycie sRGB)
Obsługa koloru
1,07 miliarda barw
Kąt widzenia (poz./pion.)
178°
Powłoka ekranu
Przeciwodblaskowa
Niska emisja światła niebieskiego
Tak (certyfikat TÜV Rheinland)
Brak migotania
Tak (certyfikat TÜV Rheinland)

Funkcje dla graczy

Tryby obrazu
Standardowy, Gra FPS, Kino, Gra 1, Gra 2
Korektor czerni
Tak
Wspomaganie podczas gry
Celownik, timer, licznik szybkości klatek

Funkcje​dla użytkowników PlayStation5

Auto HDR Tone Mapping
Tak
Auto Genre Picture Mode
Tak

Interfejs użytkownika

Menu ekranowe
Tak (obsługa 5-kierunkowym joystickiem)
Język wyświetlania
Polski, angielski, francuski, niemiecki, włoski, japoński, koreański, rosyjski, hiszpański, turecki, chiński uproszczony, chiński tradycyjny
Oprogramowanie komputerowe
INZONE Hub, zarządzanie kolorem (ICC)
Efekt świetlny z tyłu
NIE

Dźwięk

Wbudowane głośniki
2 × 2 W

Gniazda i łącza

Łącza
DisplayPort × 1 (wersja 1.4), HDMI × 2 (wersja 2.1), USB Type-C × 1 (DP Alt Mode, typu Upstream), USB Type-B × 1 (typu Upstream), USB Type-A × 3 (typu Downstream), wyjście słuchawkowe × 1 (gniazdo 3,5 mm)
Cechy
Automatyczny przełącznik KVM (automatyczny przełącznik koncentratora USB), Control for HDMI (HDMI CEC), HDCP 2.3

Podstawa

Zakres regulacji wysokości
70 mm
Zakres nachylenia
Od 0°do +20°
Rozstaw otworów VESA (szer. × wys.)
100 × 100 mm

Wymiary i waga

Wymiary z podstawą (szer. × wys. × gł.)
Około 61,5 × 47,9 × 24,8 cm
Wymiary bez podstawy (szer. × wys. × gł.)
Około 61,5 × 36,3 × 7,3 cm
Wymiary opakowania (szer. × wys. × gł.)
Około 69,0 × 46,2 × 22,8 cm
Waga z podstawą
Ok. 6,2 kg
Waga bez podstawy
Około 4,1 kg
Waga w opakowaniu
Około 9 kg

Zasilanie

Zasilanie
Napięcie przemienne 100–240 V, 50/60 Hz
Pobór mocy (typowy)
103 W
Pobór mocy (w trybie czuwania)
0,5 W
Pobór mocy (w trybie eco)
21,6 W

Zawartość opakowania

  • Zasilacz sieciowy
  • Przewód zasilający
  • Przewód DP
  • Instrukcja przygotowania do pracy
  • Instrukcja obsługi
  • Fabryczne świadectwo kalibracji barw
  • Karta gwarancyjna
  • Etykieta INZONE itd.
Placeholder

Cechy

Dwa obrazy: górny z serią 6 ekranów ze statkiem kosmicznym w futurystycznym mieście i dolny z 24 ekranami z takim samym statkiem. Ilustracja zalet częstotliwości odświeżania 240 Hz

Częstotliwość odświeżania 240 Hz

Reaguj szybciej niż przeciwnicy. Odświeżanie obrazu z częstotliwością do 240 Hz pozwoli Ci zyskać dodatkowy ułamek sekundy, dzięki czemu dokładnie namierzysz przeciwnika, uprzedzisz jego strzał i zyskasz przewagę. Akcja na obrazie Full HD jest bardzo płynna, więc natychmiast widzisz, co się dzieje. 

Dwa obrazy statku kosmicznego nad miastem na ekranie. Na lewym obrazie widać smużenie; prawy ilustruje zwiększoną wyrazistość

Matryca IPS z czasem GtG 1 ms 

Wznieś się na nowy poziom dzięki wyświetlaczowi IPS o wyjątkowo krótkim czasie reakcji GtG (Grey to Grey), wynoszącym zaledwie 1 ms. Wyraźniejszy obraz pozwoli Ci dokładnie widzieć, co się dzieje, błyskawicznie podejmować decyzje i natychmiast reagować. 

Dwa obrazy statku kosmicznego lecącego przez miasto. Na lewym obrazie widać rozrywanie; prawy obraz wygląda prawidłowo

Zgodność z NVIDIA® G-SYNC®

Monitor INZONE M3 jest zgodny z technologią NVIDIA® G-SYNC® i obsługuje zmienne częstotliwości odświeżania, przewidziane w standardzie HDMI 2.1. Dynamiczny dobór częstotliwości odświeżania do liczby klatek na sekundę w urządzeniu do gier praktycznie eliminuje rozrywanie ekranu i przycinanie gier, a zwiększa płynność akcji.

Podzielony ekran pokazujący po jednej stronie, jak bez VRR klatki mogą się zacinać, a po drugiej — jak dzięki VRR są płynne

Zmienna częstotliwość odświeżania (VRR)

Wprowadzona w HDMI 2.1 zmienna częstotliwość odświeżania zapobiega przycinaniu gier i rozrywaniu ekranu. Telewizor BRAVIA zwiększa płynność obrazu, dynamicznie dostosowując częstotliwość odświeżania do zmiennej liczby klatek na sekundę w grze. 

Logo DisplayHDR™ 400 Certified

Certyfikat DisplayHDR™ 400

Zobacz szerszy zakres barw, ciemniejsze cienie i żywsze światła. Certyfikat DisplayHDR™ 400 oznacza, że obraz na monitorze INZONE M3 odznacza się żywymi kolorami, bogatym i dokładnym kontrastem oraz szczytową jasnością wynoszącą 400 cd/m². W rezultacie gra staje się bardziej wciągająca i nabiera silniejszego klimatu.

Monitor INZONE M3 na podstawie, z futurystycznym miastem na ekranie jako ilustracją żywych kolorów

Szeroki zakres barw 

Monitor INZONE M3 wyświetla ponad 99% barw z przestrzeni sRGB, dzięki czemu gra jest pełna bogatych, żywych kolorów. Dodatkowe odcienie i barwy nadają scenom niezwykły realizm, a sama gra staje się bardziej dramatyczna i wciągająca

Robot w futurystycznym mieście na podzielonym ekranie. Górny obraz ukazuje zoptymalizowaną jasność i kontrast w trybie „Gra FPS”

Tryb obrazu „Gra FPS”

Zoptymalizuj jasność i kontrast, żeby wyraźnie widzieć rywali.

Robot w futurystycznym mieście na podzielonym ekranie. Górny obraz ukazuje, jak korektor czerni wzbogaca szczegóły w ciemności

Korektor czerni

Wydobądź szczegóły ginące w cieniu i dostrzeż rywali ukrywających się w ciemności.

Podzielony ekran gry samochodowej z włączoną funkcją Auto HDR Tone Mapping w jednej części i wyłączoną w drugiej

Funkcja „Auto HDR Tone Mapping” — automatyczne odwzorowywanie odcieni HDR

Konsole PS5™ rozpoznają monitory gamingowe INZONE w czasie konfiguracji początkowej i optymalizują ustawienia HDR. W rezultacie widzisz wszystkie kolory i istotne detale w najjaśniejszych i najciemniejszych fragmentach kontrastowych scen.

Dwa telewizory BRAVIA i konsola PS5™ pośrodku. Na lewym ekranie widać wyścigi samochodowe w trybie Gra, na prawym — film w trybie Kino

Funkcja „Auto Genre Picture Mode” — dostosowywanie trybu obrazu do gatunku gry

Monitory gamingowe INZONE optymalizują wyświetlanie gier i filmów z konsoli PS5™. Podczas oglądania filmów automatycznie włącza się tryb Kino, zwiększający ekspresję scen, a w czasie gry — tryb Gra 1. 

INZONE M3 | 27-calowy monitor gamingowy Full HD HDR IPS 1 ms 240 Hz: obraz

INZONE M3 | 27-calowy monitor gamingowy Full HD HDR IPS 1 ms 240 Hz: obraz

INZONE M3 | 27-calowy monitor gamingowy Full HD HDR IPS 1 ms 240 Hz: obraz

Zdjęcie z góry monitora INZONE M3 z pokazanymi różnymi możliwościami ułożenia klawiatury i podkładki pod mysz

Integracja z posiadanym sprzętem

Z łatwością umieścisz nachyloną klawiaturę i dużą podkładkę pod mysz gamingową obok monitora lub pod nim. Sam monitor zajmuje mało miejsca, więc masz więcej przestrzeni na blacie.

Zdjęcie z boku monitora INZONE M3 z pokazaną możliwością regulowania wysokości i nachylenia

Regulacja wysokości i nachylenia

Zmień wysokość i nachylenie ekranu, aby najlepiej widzieć świat gry i swoich przeciwników.

Zdjęcie z tyłu monitora INZONE M3 z pokazanym systemem chowania przewodów w centralnym słupku

Porządek z kablami

Ukryj przewody zasilające i sygnałowe w centralnym słupku, by na blacie panował porządek. Dzięki temu zyskasz więcej miejsca na sprzęt do grania i wyeliminujesz kable, aby móc skupić się na grze.

Diagram przedstawiający monitor INZONE M3 na środku, komputer PC z lewej, laptop z prawej i klawiaturę i mysz u dołu

Automatyczny przełącznik KVM 

Po skończonej pracy możesz natychmiast oddać się grze, bez potrzeby przełączania kabli. Automatyczny przełącznik KVM (automatyczny przełącznik koncentratora USB) umożliwia obsługę dwóch komputerów przy użyciu tej samej klawiatury, myszy i słuchawek podłączonych do monitora.

Monitor INZONE M3 na podstawie, ze zrzutem ekranu menu ustawień monitora w programie komputerowym

Obsługa za pomocą programu komputerowego

Ustawienia monitora można zmienić kilkoma kliknięciami w odpowiednim programie komputerowym. Ten sam program pozwala przypisywać do poszczególnych aplikacji i gier określone tryby obrazu i profile dźwięku słuchawek.