ODROBINA FINEZJI
Chociaż oglądanie telewizji na telewizorze Sony porusza zmysły, salon pozostaje niewzruszony. Tajemnica polega na wykorzystaniu wystroju wnętrza w nowym wzornictwie produktu.
Aby obejrzeć ten film, trzeba zaakceptować pliki cookie serwisu YouTube
Wejdź do ustawień plików cookie poniżej, przejdź do sekcji „Funkcjonalne” i włącz pliki cookie serwisu YouTube.
Wyobraźmy sobie paletę wzorów, w tym kształty, desenie i inne elementy, które znajdziemy w dowolnym fragmencie salonu. Większość takich fragmentów składa się z płaskich przedmiotów, np. obrazów na ścianie, książek na półce czy naczyń na stole. Właśnie te podstawowe elementy wykorzystaliśmy przy opracowywaniu wzornictwa naszych produktów.
Za pomocą tej palety wzorów i prostych kształtów ukazaliśmy styl naszych nowych telewizorów, których smukła sylwetka współtworzy harmonię salonu, a jednocześnie przykuwa wzrok.
Smuklejsze panele i cieńsze ramki telewizorów pozwalają zdjąć je z pola widzenia, dzięki czemu salon jako taki ma większy wpływ na komfort oglądania telewizji. Chociaż nie zrezygnowaliśmy z atrakcyjnych funkcji modeli BRAVIA™, uznaliśmy, że pora wyjść poza utarte schematy i skupić się na wygodzie salonu. Ta szersza perspektywa – przejście od samego oglądania do oglądania w salonie – stała się punktem wyjścia do opracowania wzornictwa Fragment życia.
Tako, starszy dyrektor kreatywny
Telewizory BRAVIA® na rok 2016 mają prostą konstrukcję, która współgra z wystrojem salonu. Prostokątne kształty zauważalne są w podstawie, która wygląda, jakby wycięto ją ze ściany lub podłogi, oraz w ekranie, który przypomina obraz lub okno. Telewizory te są nie tylko smukłe, ale również pozbawione zbędnych elementów. We wszystkich modelach nowej linii przewody biegną wewnątrz podstawy i są zupełnie niewidoczne. Tym samym wyznaczyliśmy nowy standard eleganckiego telewizora wpisującego się w wygodny salon.
Czy wzornictwo Fragment życia będzie się podobać? Zebraliśmy opinie z kilku krajów. Opinie na temat modeli prototypowych – zwłaszcza podstaw, które mają różne kształty, kąty, kolory i tworzywa – pozwoliły zapoznać się z preferencjami klientów. Szczegóły wzorów, do których nabraliśmy przekonania, ustaliliśmy z inżynierami. Nawet w przypadku tak wymagających konstrukcyjnie modeli jak te nasza ścisła współpraca pozwoliła opracować ostateczny wzór bez uszczerbku dla jakości.
Yokota, dyrektor kreatywny
Nasze nowe modele BRAVIA® nie ograniczają się do wyjątkowych technologii i eleganckiego wzornictwa. Wpisują się w szerszą misję zmiany sposobu postrzegania domowej rozrywki. Rozumiemy związek i interakcję produktów z otoczeniem, dzięki czemu możemy nadać telewizji, muzyce i grom głębszy, emocjonalny wymiar. Odkryj, jak wiele mogą zmienić produkty Sony w Twoim domu.
SONY SPRAWIA, ŻE TELEWIZJA JEST EKSCYTUJĄCA