2 Modele
2 Modele

Obiektyw

Obiektyw

Przetwornik obrazu

Przetwornik obrazu

Przetwornik obrazu

Przetwornik obrazu

Przetwornik obrazu

Przetwornik obrazu

Zapis (fotografie)

Zapis (fotografie)

Zapis (fotografie)

Zapis (fotografie)

Zapis (fotografie)

Zapis (fotografie)

Zapis (fotografie)

Zapis (fotografie)

Zapis (fotografie)

Zapis (film)

Zapis (film)

Zapis (film)

Zapis (film)

Nośnik danych

Redukcja szumów

Redukcja szumów

Balans bieli

Balans bieli

Balans bieli

Ostrość

Ostrość

Ostrość

Ostrość

Ostrość

Ostrość

Ostrość

Ostrość

Ekspozycja

Ekspozycja

Ekspozycja

Ekspozycja

Ekspozycja

Ekspozycja

Ekspozycja

Ekspozycja

Wizjer

Wizjer

Wizjer

Wizjer

Wizjer

Wizjer

Wizjer

Ekran LCD

Ekran LCD

Ekran LCD

Ekran LCD

Ekran LCD

Inne funkcje

Inne funkcje

Inne funkcje

Inne funkcje

Inne funkcje

Migawka

Stabilizacja obrazu

Kontrola błysku

Kontrola błysku

Kontrola błysku

Kontrola błysku

Kontrola błysku

Mechanizm

Mechanizm

Odtwarzanie

Interfejs

Interfejs

Interfejs

Interfejs

Interfejs

Interfejs

Dźwięk

Dźwięk

Drukowanie

Funkcja użytkownika

Zasilanie

Zasilanie

Zasilanie

Zasilanie

Wymiary i waga

Wymiary i waga

WiFi® & NFC

Zawartość opakowania

Mocowanie obiektywu

Współpraca z obiektywami

Typ przetwornika

Typ przetwornika

Liczba pikseli (efektywnie)

Liczba pikseli (całkowita)

Format przetwornika obrazu

System ochrony przed kurzem

Rozmiar obrazu (piksele), 3:2

Rozmiar obrazu (piksele), 16:9

Rozmiar obrazu (piksele), panorama

Tryby jakości obrazu

Zapis w formacie RAW

Format RAW bez kompresji

Efekty zdjęciowe

Styl twórczy

Funkcje zakresu dynamicznego

Format zapisu

Kompresja filmu

Format zapisu dźwięku

Funkcje filmu

Obsługiwane nośniki nagrań

Redukcja szumów

Wieloklatkowa redukcja szumów

Tryby balansu bieli

Mikrokorekty automat. balansu bieli

Bracketing

Sposób nastawiania ostrości

Czujnik ostrości

Pola ostrości

Zakres czułości ostrości

Tryb AF

Strefa wyznaczania ostrości

Typ

Zasięg światła wspomagającego AF

Typ pomiaru

Czujnik pomiarowy

Zakres czułości pomiaru

Tryb pomiaru

Tryby ekspozycji

Automatyczny bracketing ekspozycji

Pamięć ekspozycji (AE Lock)

Czułość ISO (zalecany wskaźnik ekspozycji)

Typ wizjera

Liczba punktów

Regulacja jasności (wizjer)

Pokrycie kadru

Powiększenie

Korekcja dioptryczna

Odległość od oka

Typ monitora

Całkowita liczba punktów

Regulacja jasności (LCD)

Powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości

Wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów przy ręcznym nastawianiu ostrości

Rozpoznawanie twarzy

Clear Image Zoom

Zoom cyfrowy (fotografie)

Zoom cyfrowy (filmy)

Kompensacja cech obiektywu

Czas otwarcia migawki

Efekt kompensacji

Sterowanie lampą błyskową

Kompensacja mocy błysku

Tryby pracy lampy błyskowej

Współpraca z lampą zewnętrzną

Blokada mocy błysku

Tryby zapisu

Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.)

Tryby odtwarzania

Złącze komputerowe

NFC

Wyjście HD

Stopka Multi Interface

Inne

Stopka Multi Interface

Mikrofon

Głośnik

Obsługiwane standardy

Typ funkcji użytkownika

Dostarczany akumulator

Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie)

Wydajność akumulatora (filmy)

Zasilanie zewnętrzne

Wymiary (szer. x wys. x gł.)

Waga (z dostarczonym akumulatorem i kartą pamięci)

Łączność bezprzewodowa i sieciowa

Sam korpus
ILCE-7M2
Sam korpus 
ILCE-7M2

Zawartość opakowania

  • Akumulator NP-FW50
  • Muszla oczna
  • Osłona stopki akcesoriów
  • Pasek na ramię
  • Przewód micro USB
  • Przewód zasilający
  • Przykrywka korpusu
  • Zasilacz sieciowy

Mocowanie obiektywu

  • Mocowanie typu E

Współpraca z obiektywami

  • Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

Typ przetwornika

  • 35 mm

Typ przetwornika

  • Pełnoklatkowy (35,8 x 23,9 mm) przetwornik obrazu Exmor™ CMOS

Liczba pikseli (efektywnie)

  • 24,3 Mpix

Liczba pikseli (całkowita)

  • 24,7 MP

Format przetwornika obrazu

  • 3:2

System ochrony przed kurzem

  • TAK

Rozmiar obrazu (piksele), 3:2

  • APS-C L: 3936 x 2624 (10M), M: 3008 x 2000 (6,0M), S: 1968 x 1312 (2,6M)
  • Pełna klatka 35 mm L: 6000 x 4000 (24M), M: 3936 x 2624 (10M), S: 3008 x 2000 (6,0M)

Rozmiar obrazu (piksele), 16:9

  • APS-C L: 3936 x 2216 (8,7M), M: 3008 x 1688 (5,1M), S: 1968 x 1112 (2,2M)
  • Pełna klatka 35 mm L: 6000 x 3376 (20M), M: 3936 x 2216 (8,7M), S: 3008 x 1688 (5,1M)

Rozmiar obrazu (piksele), panorama

  • Standard: pozioma 8192 x 1856 (15M), pionowa 3872 x 2160 (8,4M)
  • Szeroki kąt: pozioma 12 416 x 1856 (23M), pionowa 5536 x 2160 (12M)

Tryby jakości obrazu

  • RAW, RAW + JPEG, JPEG Extra Fine, JPEG Fine, JPEG Standard

Zapis w formacie RAW

  • 14-bitowy

Format RAW bez kompresji

  • Tak

Efekty zdjęciowe

  • Częściowy kolor (R, G, B, Y)
  • High-key: miękki
  • Kolor pop
  • Obraz czarno-biały o dużym kontraście
  • Posteryzacja (cz.-b.)
  • Posteryzacja (kolor)
  • Zabawkowy aparat (normalny, zimny, ciepły, zielony, purpuroworóżowy)
  • Zdjęcie retro

Styl twórczy

  • Clear Bass
  • Czarno-biały
  • Głęboki
  • Jesienne liście
  • Krajobraz
  • Lekki
  • Neutralny
  • Pamięć stylu
  • Portret
  • Scena nocna
  • Sepia
  • Standard
  • Zachód słońca
  • Żywy

Funkcje zakresu dynamicznego

  • Automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV)
  • DRO (automatyka/poziom (1-5))
  • Wyłączona

Format zapisu

  • AVCHD 2.0 / MP4 / XAVC S (maks. 1920 x 1080/60p 50 Mb/s)

Kompresja filmu

  • AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264
  • MP4: MPEG-4 AVC / H.264
  • XAVC S: MPEG-4 AVC / H.264

Format zapisu dźwięku

  • AVCHD/MP4/XAVC S

Funkcje filmu

  • Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, wyświetlanie informacji HDMI (włączanie/wyłączanie), kod czasowy/bity użytkownika, zapis filmu w dwóch formatach, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem

Obsługiwane nośniki nagrań

  • Memory Stick PRO Duo™, Memory Stick PRO-HG Duo™, Memory Stick XC-HG Duo, karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I)

Redukcja szumów

  • Długa ekspozycja
  • Redukcja szumów przy dużych czułościach ISO

Wieloklatkowa redukcja szumów

  • Automatyka / ISO 100 do 51 200

Tryby balansu bieli

  • Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówki (ciepła biel, zimna biel, biel dzienna, światło dzienne), lampa błyskowa, pod wodą, temperatura barwowa (2500 – 9900 K) i filtr barw (G7 do M7: 15 stopni, A7 do B7: 15 stopni), własny, pod wodą

Mikrokorekty automat. balansu bieli

  • G7 do M7 (15 stopni), A7 do B7 (15 stopni)

Bracketing

  • 3 klatki, do wyboru poziom H/L

Sposób nastawiania ostrości

  • Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)

Czujnik ostrości

  • Przetwornik Exmor® CMOS

Pola ostrości

  • APS-C: 99 pól (AF z detekcją fazy) / 25 pól (AF z detekcją kontrastu)
  • Pełna klatka 35 mm: 117 pól (AF z detekcją fazy)

Zakres czułości ostrości

  • EV-1 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)

Tryb AF

  • Pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny

Strefa wyznaczania ostrości

  • Centralne
  • Punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży)
  • Strefa
  • Szeroka (117 pól (AF z detekcją fazy), 25 pól (AF z detekcją kontrastu))
  • Śledzenie ostrości (szerokie, strefa, środek, punktowe z wyborem czujnika (mały/średni/duży))

Typ

  • Tak (z wbudowanej diody LED)

Zasięg światła wspomagającego AF

  • Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)

Typ pomiaru

  • Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref

Czujnik pomiarowy

  • Przetwornik Exmor® CMOS

Zakres czułości pomiaru

  • EV –1–20 (przy odpowiedniku ISO 100, z założonym obiektywem F2,0)

Tryb pomiaru

  • Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy

Tryby ekspozycji

  • Automatyka (iAUTO, lepsza automatyka), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryby tematyczne (wybór sceny), panorama, film

Automatyczny bracketing ekspozycji

  • Ciągły / bracketing: pojedynczy, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1,0 EV, 2,0 EV, 3,0 EV, do wyboru 3 klatki lub 5 klatek

Pamięć ekspozycji (AE Lock)

  • Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna)

Czułość ISO (zalecany wskaźnik ekspozycji)

  • ISO 50–25 600

Typ wizjera

  • Wizjer elektroniczny typu 0,5" (kolorowy)

Liczba punktów

  • 2 359 296 punktów

Regulacja jasności (wizjer)

  • Automatyczna / Ręczna (5 ustawienia od -2 do +2)

Pokrycie kadru

  • 100%

Powiększenie

  • Około 0,71x (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1)

Korekcja dioptryczna

  • -4,0 do +3,0 m

Odległość od oka

  • Około 27 mm od soczewki wizjera; 22 mm od ramki wizjera przy -1 dioptrii style name="sup"-1/style(norma Camera & Imaging Products Association)

Typ monitora

  • Wyświetlacz LCD TFT 3,0"

Całkowita liczba punktów

  • 1 228 800 punktów

Regulacja jasności (LCD)

  • Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody

Powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości

  • Pełna klatka 35 mm: 5,9x, 11,7x; APS-C: 3,8x, 7,7x

Wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów przy ręcznym nastawianiu ostrości

  • Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: biały/czerwony/żółty)

Rozpoznawanie twarzy

  • Włączone/włączone (rejestracja twarzy)/wyłączone

Clear Image Zoom

  • Fotografie/filmy: Około 2x

Zoom cyfrowy (fotografie)

  • Pełna klatka 35 mm: do 8x, APS-C: do 8x

Zoom cyfrowy (filmy)

  • Pełna klatka 35 mm: Około 4x. APS-C: Około 4x.

Kompensacja cech obiektywu

  • Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja

Czas otwarcia migawki

  • Filmy: 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
  • Fotografie: 1/8000 s do 30 s, B (bulb)

Efekt kompensacji

  • 4,5 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej/przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Sonnar T* FE 55 mm F1,8 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

Sterowanie lampą błyskową

  • Przedbłysk TTL

Kompensacja mocy błysku

  • +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)

Tryby pracy lampy błyskowej

  • Błysk wypełniający
  • Lampa automatyczna
  • Osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie)
  • Synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny
  • Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji
  • Synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji
  • Wyłączona
  • Łączność bezprzewodowa

Współpraca z lampą zewnętrzną

  • Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą

Blokada mocy błysku

  • TAK

Tryby zapisu

  • do wyboru 3 klatki / 5 klatek), bracketing (ciągły, pojedynczy, balans bieli, DRO)
  • Pojedynczy, ciągły, samowyzwalacz (opóźnienie 10 s/2 s), samowyzwalacz (seria) (opóźnienie 10 s,

Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.)

  • 5 kl./s (w trybie ciągłym High)

Tryby odtwarzania

  • Automatyczny podgląd (10 s, 5 s, 2 s, wył.)
  • Indeks 9/25 klatek
  • Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem RGB i ostrzeżeniem o światłach/cieniach lub bez tych informacji)
  • Kasowanie
  • Obrót obrazu (automatyczny/ręczny/wył.)
  • Ochrona
  • Pokaz slajdów
  • Przesuwanie panoramy
  • Przewijanie w przód/w tył (film)
  • Tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 18,8x, M: 12,3x, S: 9,4x, Panorama (standardowa): 25,6x, Panorama (szeroka): 38,8x)
  • Wybór folderu (data/fotografie/MP4/AVCHD/XAVC S)

Złącze komputerowe

  • Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera

NFC

  • TAK

Wyjście HD

  • Złącze HDMI® micro (typu D), BRAVIA Sync (menu link), PhotoTV HD, wyświetlanie fotografii w formacie 4K

Stopka Multi Interface

  • Tak

Inne

  • Gniazdo mikrofonowe (mini jack stereo 3,5 mm); gniazdo słuchawkowe (mini jack stereo 3,5 mm); złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym

Stopka Multi Interface

  • Gniazdo mikrofonowe mini jack
  • Gniazdo słuchawkowe mini jack
  • Stopka multi interfejs
  • Złącze Multi Terminal/Micro USB
  • Złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym

Mikrofon

  • Wbudowany mikrofon stereofoniczny lub mikrofon ECM-XYST1M / adapter XLR-K1M (sprzedawane oddzielnie)

Głośnik

  • Wbudowany, monofoniczny

Obsługiwane standardy

  • Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF

Typ funkcji użytkownika

  • Programowalne ustawienie
  • Ustawienia przycisków użytkownika

Dostarczany akumulator

  • NP-FW50: akumulator z serii W

Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie)

  • Do 350 zdjęć

Wydajność akumulatora (filmy)

  • W rzeczywistych warunkach: około 60 min przy korzystaniu z wizjera, około 65 min przy korzystaniu z ekranu LCD (norma Camera & Imaging Products Association)
  • Zapis ciągły: około 100 min przy korzystaniu z wizjera, około 100 min przy korzystaniu z ekranu LCD (norma Camera & Imaging Products Association)

Zasilanie zewnętrzne

  • Zasilacz sieciowy AC-PW20 (sprzedawany oddzielnie)

Wymiary (szer. x wys. x gł.)

  • 126,9 x 95,7 x 59,7 mm

Waga (z dostarczonym akumulatorem i kartą pamięci)

  • 556 g (sam korpus) / 599 g (z akumulatorem i nośnikiem danych)

Łączność bezprzewodowa i sieciowa

  • Możliwość pobrania aplikacji do aparatu
  • Technologia NFC umożliwiająca wybieranie funkcji jednym dotknięciem
  • Wi-Fi®
Korpus + obiektyw zmiennoogniskowy 28 – 70 mm
ILCE-7M2K
Korpus + obiektyw zmiennoogniskowy 28 – 70 mm 
ILCE-7M2K

Zawartość opakowania

  • Akumulator NP-FW50
  • Muszla oczna
  • Osłona obiektywu
  • Osłona stopki akcesoriów
  • Pasek na ramię
  • Przewód micro USB
  • Przewód zasilający
  • Przykrywka korpusu
  • Przykrywka obiektywu
  • SEL2870
  • Tylna przykrywka obiektywu
  • Zasilacz sieciowy

Mocowanie obiektywu

  • Mocowanie typu E

Współpraca z obiektywami

  • Obiektywy Sony z mocowaniem typu E

Typ przetwornika

  • 35 mm

Typ przetwornika

  • Pełnoklatkowy (35,8 x 23,9 mm) przetwornik obrazu Exmor™ CMOS

Liczba pikseli (efektywnie)

  • 24,3 Mpix

Liczba pikseli (całkowita)

  • 24,7 MP

Format przetwornika obrazu

  • 3:2

System ochrony przed kurzem

  • TAK

Rozmiar obrazu (piksele), 3:2

  • APS-C L: 3936 x 2624 (10M), M: 3008 x 2000 (6,0M), S: 1968 x 1312 (2,6M)
  • Pełna klatka 35 mm L: 6000 x 4000 (24M), M: 3936 x 2624 (10M), S: 3008 x 2000 (6,0M)

Rozmiar obrazu (piksele), 16:9

  • APS-C L: 3936 x 2216 (8,7M), M: 3008 x 1688 (5,1M), S: 1968 x 1112 (2,2M)
  • Pełna klatka 35 mm L: 6000 x 3376 (20M), M: 3936 x 2216 (8,7M), S: 3008 x 1688 (5,1M)

Rozmiar obrazu (piksele), panorama

  • Standard: pozioma 8192 x 1856 (15M), pionowa 3872 x 2160 (8,4M)
  • Szeroki kąt: pozioma 12 416 x 1856 (23M), pionowa 5536 x 2160 (12M)

Tryby jakości obrazu

  • RAW, RAW + JPEG, JPEG Extra Fine, JPEG Fine, JPEG Standard

Zapis w formacie RAW

  • 14-bitowy

Format RAW bez kompresji

  • Tak

Efekty zdjęciowe

  • Częściowy kolor (R, G, B, Y)
  • High-key: miękki
  • Kolor pop
  • Obraz czarno-biały o dużym kontraście
  • Posteryzacja (cz.-b.)
  • Posteryzacja (kolor)
  • Zabawkowy aparat (normalny, zimny, ciepły, zielony, purpuroworóżowy)
  • Zdjęcie retro

Styl twórczy

  • Clear Bass
  • Czarno-biały
  • Głęboki
  • Jesienne liście
  • Krajobraz
  • Lekki
  • Neutralny
  • Pamięć stylu
  • Portret
  • Scena nocna
  • Sepia
  • Standard
  • Zachód słońca
  • Żywy

Funkcje zakresu dynamicznego

  • Automatyka HDR (automatyczne zmiany ekspozycji, nastawianie zmian ekspozycji: od 1 EV do 6 EV z krokiem 1,0 EV)
  • DRO (automatyka/poziom (1-5))
  • Wyłączona

Format zapisu

  • AVCHD 2.0 / MP4 / XAVC S (maks. 1920 x 1080/60p 50 Mb/s)

Kompresja filmu

  • AVCHD: MPEG-4 AVC / H.264
  • MP4: MPEG-4 AVC / H.264
  • XAVC S: MPEG-4 AVC / H.264

Format zapisu dźwięku

  • AVCHD/MP4/XAVC S

Funkcje filmu

  • Wyświetlanie poziomu dźwięku, regulacja poziomu nagrywania dźwięku, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, wyświetlanie informacji HDMI (włączanie/wyłączanie), kod czasowy/bity użytkownika, zapis filmu w dwóch formatach, automatyczne wydłużanie czasu otwarcia migawki, sterowanie zapisem

Obsługiwane nośniki nagrań

  • Memory Stick PRO Duo™, Memory Stick PRO-HG Duo™, Memory Stick XC-HG Duo, karta pamięci SD, karta pamięci SDHC (zgodna z UHS-I), karta pamięci SDXC (zgodna z UHS-I)

Redukcja szumów

  • Długa ekspozycja
  • Redukcja szumów przy dużych czułościach ISO

Wieloklatkowa redukcja szumów

  • Automatyka / ISO 100 do 51 200

Tryby balansu bieli

  • Automatyczny, światło dzienne, cień, chmury, wolfram, świetlówki (ciepła biel, zimna biel, biel dzienna, światło dzienne), lampa błyskowa, pod wodą, temperatura barwowa (2500 – 9900 K) i filtr barw (G7 do M7: 15 stopni, A7 do B7: 15 stopni), własny, pod wodą

Mikrokorekty automat. balansu bieli

  • G7 do M7 (15 stopni), A7 do B7 (15 stopni)

Bracketing

  • 3 klatki, do wyboru poziom H/L

Sposób nastawiania ostrości

  • Fast Hybrid AF (AF z detekcją fazy/AF z detekcją kontrastu)

Czujnik ostrości

  • Przetwornik Exmor® CMOS

Pola ostrości

  • APS-C: 99 pól (AF z detekcją fazy) / 25 pól (AF z detekcją kontrastu)
  • Pełna klatka 35 mm: 117 pól (AF z detekcją fazy)

Zakres czułości ostrości

  • EV-1 – EV20 (odpowiednik ISO100 z założonym obiektywem F2,0)

Tryb AF

  • Pojedynczy AF (AF-S), ciągły AF (AF-C), DMF (bezpośrednia ręczna regulacja ostrości), ręczny

Strefa wyznaczania ostrości

  • Centralne
  • Punktowa z wyborem czujnika (mały/średni/duży)
  • Strefa
  • Szeroka (117 pól (AF z detekcją fazy), 25 pól (AF z detekcją kontrastu))
  • Śledzenie ostrości (szerokie, strefa, środek, punktowe z wyborem czujnika (mały/średni/duży))

Typ

  • Tak (z wbudowanej diody LED)

Zasięg światła wspomagającego AF

  • Około 0,3 m – około 3,0 m (z założonym obiektywem FE 28–70 mm F3.5–5.6 OSS)

Typ pomiaru

  • Pomiar z wykorzystaniem 1200 stref

Czujnik pomiarowy

  • Przetwornik Exmor® CMOS

Zakres czułości pomiaru

  • EV –1–20 (przy odpowiedniku ISO 100, z założonym obiektywem F2,0)

Tryb pomiaru

  • Wielosegmentowy, centralnie ważony, punktowy

Tryby ekspozycji

  • Automatyka (iAUTO, lepsza automatyka), zaprogramowana automatyka ekspozycji (P), preselekcja przysłony (A), preselekcja czasu ekspozycji (S), ręczny (M), tryby tematyczne (wybór sceny), panorama, film

Automatyczny bracketing ekspozycji

  • Ciągły / bracketing: pojedynczy, krok co 1/3 EV, 1/2 EV, 2/3 EV, 1,0 EV, 2,0 EV, 3,0 EV, do wyboru 3 klatki lub 5 klatek

Pamięć ekspozycji (AE Lock)

  • Blokowana po wciśnięciu do połowy spustu migawki. Dostępna za pośrednictwem przycisku pamięci AE. (Włączanie/wyłączanie/automatyczna)

Czułość ISO (zalecany wskaźnik ekspozycji)

  • ISO 50–25 600

Typ wizjera

  • Wizjer elektroniczny typu 0,5" (kolorowy)

Liczba punktów

  • 2 359 296 punktów

Regulacja jasności (wizjer)

  • Automatyczna / Ręczna (5 ustawienia od -2 do +2)

Pokrycie kadru

  • 100%

Powiększenie

  • Około 0,71x (obiektyw 50 mm nastawiony na nieskończoność, -1m-1)

Korekcja dioptryczna

  • -4,0 do +3,0 m

Odległość od oka

  • Około 27 mm od soczewki wizjera; 22 mm od ramki wizjera przy -1 dioptrii style name="sup"-1/style(norma Camera & Imaging Products Association)

Typ monitora

  • Wyświetlacz LCD TFT 3,0"

Całkowita liczba punktów

  • 1 228 800 punktów

Regulacja jasności (LCD)

  • Ręczna (5 ustawień od -2 do +2), tryb słonecznej pogody

Powiększanie obrazu przy nastawianiu ostrości

  • Pełna klatka 35 mm: 5,9x, 11,7x; APS-C: 3,8x, 7,7x

Wyróżnianie ostro ujmowanych fragmentów przy ręcznym nastawianiu ostrości

  • Tak (poziom: duży/średni/mały/wył., kolor: biały/czerwony/żółty)

Rozpoznawanie twarzy

  • Włączone/włączone (rejestracja twarzy)/wyłączone

Clear Image Zoom

  • Fotografie/filmy: Około 2x

Zoom cyfrowy (fotografie)

  • Pełna klatka 35 mm: do 8x, APS-C: do 8x

Zoom cyfrowy (filmy)

  • Pełna klatka 35 mm: Około 4x. APS-C: Około 4x.

Kompensacja cech obiektywu

  • Winietowanie, aberracja chromatyczna, dystorsja

Czas otwarcia migawki

  • Filmy: 1/8000 do 1/4 (co 1/3 stopnia); do 1/60 w trybie automatycznym (do 1/30 w trybie automatycznego wydłużania czasu otwarcia migawki)
  • Fotografie: 1/8000 s do 30 s, B (bulb)

Efekt kompensacji

  • 4,5 stopnia (według normy Camera & Imaging Products Association. Tylko obrót wokół osi pionowej/przechył w górę/w dół. Przy zamontowanym obiektywie Sonnar T* FE 55 mm F1,8 ZA. Redukcja szumów przy długiej ekspozycji: wyłączona.)

Sterowanie lampą błyskową

  • Przedbłysk TTL

Kompensacja mocy błysku

  • +/- 3,0 EV (przełączanie kroku między 1/3 lub 1/2 EV)

Tryby pracy lampy błyskowej

  • Błysk wypełniający
  • Lampa automatyczna
  • Osłabianie efektu czerwonych oczu (włączanie/wyłączanie)
  • Synchronizacja z drugim przebiegiem kurtyny
  • Synchronizacja z długimi czasami ekspozycji
  • Synchronizacja z krótkimi czasami ekspozycji
  • Wyłączona
  • Łączność bezprzewodowa

Współpraca z lampą zewnętrzną

  • Lampa błyskowa do systemu Sony α zgodna ze stopką Multi Interface, możliwość użycia adaptera stopki do podłączania lamp wyposażonych w stopkę z automatyczną blokadą

Blokada mocy błysku

  • TAK

Tryby zapisu

  • do wyboru 3 klatki / 5 klatek), bracketing (ciągły, pojedynczy, balans bieli, DRO)
  • Pojedynczy, ciągły, samowyzwalacz (opóźnienie 10 s/2 s), samowyzwalacz (seria) (opóźnienie 10 s,

Szybkość ciągłego zapisu (przybliżona wartość maks.)

  • 5 kl./s (w trybie ciągłym High)

Tryby odtwarzania

  • Automatyczny podgląd (10 s, 5 s, 2 s, wył.)
  • Indeks 9/25 klatek
  • Jedno zdjęcie (z informacjami o zdjęciu, histogramem RGB i ostrzeżeniem o światłach/cieniach lub bez tych informacji)
  • Kasowanie
  • Obrót obrazu (automatyczny/ręczny/wył.)
  • Ochrona
  • Pokaz slajdów
  • Przesuwanie panoramy
  • Przewijanie w przód/w tył (film)
  • Tryb wyświetlania w powiększeniu (L: 18,8x, M: 12,3x, S: 9,4x, Panorama (standardowa): 25,6x, Panorama (szeroka): 38,8x)
  • Wybór folderu (data/fotografie/MP4/AVCHD/XAVC S)

Złącze komputerowe

  • Pamięć masowa, MTP, zdalne sterowanie z komputera

NFC

  • TAK

Wyjście HD

  • Złącze HDMI® micro (typu D), BRAVIA Sync (menu link), PhotoTV HD, wyświetlanie fotografii w formacie 4K

Stopka Multi Interface

  • Tak

Inne

  • Gniazdo mikrofonowe (mini jack stereo 3,5 mm); gniazdo słuchawkowe (mini jack stereo 3,5 mm); złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym

Stopka Multi Interface

  • Gniazdo mikrofonowe mini jack
  • Gniazdo słuchawkowe mini jack
  • Stopka multi interfejs
  • Złącze Multi Terminal/Micro USB
  • Złącze uchwytu do zdjęć w układzie pionowym

Mikrofon

  • Wbudowany mikrofon stereofoniczny lub mikrofon ECM-XYST1M / adapter XLR-K1M (sprzedawane oddzielnie)

Głośnik

  • Wbudowany, monofoniczny

Obsługiwane standardy

  • Exif Print, Print Image Matching III, ustawienie DPOF

Typ funkcji użytkownika

  • Programowalne ustawienie
  • Ustawienia przycisków użytkownika

Dostarczany akumulator

  • NP-FW50: akumulator z serii W

Czas pracy baterii / akumulatora (fotografie)

  • Do 350 zdjęć

Wydajność akumulatora (filmy)

  • W rzeczywistych warunkach: około 60 min przy korzystaniu z wizjera, około 65 min przy korzystaniu z ekranu LCD (norma Camera & Imaging Products Association)
  • Zapis ciągły: około 100 min przy korzystaniu z wizjera, około 100 min przy korzystaniu z ekranu LCD (norma Camera & Imaging Products Association)

Zasilanie zewnętrzne

  • Zasilacz sieciowy AC-PW20 (sprzedawany oddzielnie)

Wymiary (szer. x wys. x gł.)

  • 126,9 x 95,7 x 59,7 mm

Waga (z dostarczonym akumulatorem i kartą pamięci)

  • 556 g (sam korpus) / 599 g (z akumulatorem i nośnikiem danych)

Łączność bezprzewodowa i sieciowa

  • Możliwość pobrania aplikacji do aparatu
  • Technologia NFC umożliwiająca wybieranie funkcji jednym dotknięciem
  • Wi-Fi®

Cechy

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

5-kierunkowy system stabilizacji obrazu

Aparat α7 II kompensuje pięć rodzajów drgań, które mogą wystąpić przy fotografowaniu i filmowaniu z ręki. Zasadniczo rozszerza to dostępne środki wyrazu. Duża efektywność kompensacji — 4,5 stopnia przysłony — pozwala utrwalać odległe obiekty, uzyskać szczegółowe ujęcia z bardzo małej odległości czy rejestrować sceny nocne.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Współpraca z szerokim wachlarzem obiektywów

Nowy 5-kierunkowy system stabilizacji obrazu znakomicie ułatwia fotografowanie i nagrywanie z ręki. Kompensuje drgania przy korzystaniu z bardzo wielu obiektywów. Zastosowane w modelu α7 II mocowanie typu E cechuje się małą odległością między tylnym pierścieniem obiektywu a przetwornikiem obrazu. W praktyce oznacza to możliwość korzystania z różnorodnych obiektywów.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Optymalna współpraca z każdym obiektywem α

Na korpusie α7 II możesz bez obaw zamontować każdy posiadany obiektyw z mocowaniem typu E, a po zastosowaniu odpowiedniego adaptera — także z mocowaniem typu A. Aparat samoczynnie rozpoznaje model obiektywu i dobiera optymalne parametry rejestracji obrazu oraz sposób działania 5-kierunkowego systemu stabilizacji obrazu. Jeśli używasz obiektywu z mocowaniem typu E wyposażonego w optyczny stabilizator obrazu (OSS), aparat α7 II wykorzystuje oba systemy stabilizacji: w obiektywie i w korpusie.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Wydajny system Fast Hybrid AF

Nowo udoskonalony system Fast Hybrid AF zapewnia bardzo dużą szybkość reakcji, dokładne przewidywanie i pokrycie szerokiej strefy — a w rezultacie niezawodne ustawianie i śledzenie ostrości. Należy do najszybszych systemów spotykanych w korpusach z pełnoklatkową matrycą. Działa o 30% szybciej niż w modelu α7. Dokładnie przewiduje ruch obiektów i umożliwia utrzymanie na nich ostrości.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

AF w płaszczyźnie ogniskowej oparty na detekcji fazy w obiektywach z mocowaniem A

Model α7 II jest wyposażony w system AF w płaszczyźnie ogniskowej oparty na detekcji fazy, który działa nawet po zamontowaniu obiektywu z mocowaniem typu A z zastosowaniem specjalnego adaptera LAEA3(LA-EA1). Pozwala to na wykorzystanie szerokiego zakresu AF, wysokiej prędkości reakcji, precyzyjnego systemu śledzenia i bardzo dobrych właściwości optycznych obiektywów z mocowaniem typu A.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

24,3-megapikselowy, pełnoklatkowy przetwornik obrazu Exmor™ CMOS

Przetwornik obrazu rejestruje pięknie wyglądające, 24,3-megapikselowe obrazy, które cechują się wysoką jakością nawet w samych rogach kadru. Dzięki jego bardzo szerokiemu zakresowi dynamicznemu uzyskasz niski poziom szumów i zaskakująco bogate, subtelne przejścia tonalne. Niezwykle realistyczny wygląd każdej sceny to owoc wprowadzonych przez Sony innowacji, które pozwalają dokładniej uchwycić szczegóły.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Procesor obrazu BIONZ X™

Procesor obrazu BIONZ X realizuje swoje zadania w czasie rzeczywistym i wiernie odwzorowuje faktury i szczegóły — tak jak widzi je nieuzbrojone oko. Dzięki połączeniu go z układem scalonym o dużej skali integracji, który skraca przetwarzanie obrazu, uzyskuje się bardziej naturalne szczegóły, większy realizm zdjęć i filmów, pełniejsze przejścia tonalne i mniejszy poziom szumów.

Obsługuje 14-bitowy format RAW bez kompresji

Nowa zgodność z 14-bitowym formatem RAW bez kompresji umożliwia wybór optymalnego formatu dopasowanego do potrzeb. Kamera zapewnia wspaniałą jakość przejść tonalnych umożliwiającą zmaksymalizowanie korzyści wynikających z zastosowania szerokiego zakresu dynamicznego przetwornika obrazu.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Mocna obudowa ze stopu magnezu

Dla zapewnienia niezawodnej pracy w terenie korpus łączy małe wymiary i wagę z solidną konstrukcją. Jego góra i przód oraz wewnętrzny szkielet są wykonane ze sztywnego stopu magnezu — bardzo lekkiego, a przy tym wytrzymałego i stabilnego w użytkowaniu.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Wytrzymałe mocowanie obiektywu

Wzmocniona konstrukcja i większa sztywność gniazda na obiektyw umożliwiają bezpieczny montaż nawet dużych i ciężkich obiektywów — takich jak superteleobiektywy czy modele przeznaczone do nagrywania filmów.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Udoskonalony uchwyt i spust migawki

Kształt i wysokość uchwytu na korpusie pomagają w pewniejszym trzymaniu aparatu nawet przy pracy z dużym obiektywem. Pozwalają też sprawniej posługiwać się pokrętłami i przyciskiem spustu migawki. Sam spust migawki ma obecnie nowy kształt i jest przesunięty ku przodowi. Ułatwia to naturalne wykonywanie zdjęć i uniknięcie poruszenia obrazu.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Ekspresywne filmy z lekkiego korpusu

Choć korpus α7 II ma małe wymiary, doświadczony filmowiec szybko odkryje jego duży potencjał. Aparat pozwala bowiem na nagrywanie materiału, który będzie urzekać jakością obrazu i dźwięku, filmów z miękko rozmytym tłem i niezwykle wyraźnymi szczegółami. Duża czułość zagwarantuje żywy obraz nawet przy nagrywaniu ciemnych scen. Wachlarz twórczych możliwości rozszerzają dodatkowo profile obrazu i tryby P/A/S/M.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Kontrastowy wizjer XGA OLED TruFinder™ o wysokiej rozdzielczości

Wygoda i komfort obsługi to między innymi zasługa znakomitego wizjera. Wyświetlany w nim obraz uwzględnia wszystkie wybrane ustawienia aparatu — pozwala zatem obejrzeć zdjęcie jeszcze przed jego wykonaniem. Dodatkową zaletę stanowi zaawansowany system optyczny z 3 soczewkami, który zapewnia bogate przejścia tonalne i bardzo duży kontrast.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Stabilny obraz w wizjerze

Stabilizacji może być również poddawany obraz w wizjerze i na ekranie LCD. Podgląd w takim trybie jest możliwy po wciśnięciu do połowy spustu migawki, przy powiększaniu obrazu oraz w podczas filmowania. Ułatwia to pracę nad kompozycją i ustawianie ostrości przy zdjęciach z użyciem teleobiektywu lub obiektywu do makrofotografii.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Funkcja śledzenia ostrości

Efektywne utrzymywanie ostrości na ruchomych obiektach to efekt udoskonaleń w systemie śledzenia ostrości. Dzięki uwzględnieniu dodatkowych informacji ze sceny system ten dobiera i wykorzystuje optymalne pole AF — zapewniając sprawne, stabilne ustawianie ostrości. Znacznie lepsze wykrywanie i śledzenie ruchomych obiektów to także zasługa naszej zaawansowanej, firmowej technologii analizy obrazu.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Technologie reprodukcji szczegółów i kompensacji dyfrakcji

Technologia reprodukcji szczegółów zapewnia wierniejsze odwzorowanie detali obrazu. Technologia kompensacji dyfrakcji poprawia jakość detali podczas zdjęć przy mocno przymkniętej przysłonie obiektywu.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Strefowe osłabianie szumów

System strefowej redukcji szumu analizuje zawartość obrazu i odpowiednio dzieli go na strefy (takie jak krawędzie, faktury i obszary o jednolitym kolorze, jak niebo), by następnie usunąć z nich szum właściwie dobraną metodą. W rezultacie uzyskuje się zauważalne obniżenie poziomu zakłóceń — i znacznie czystszy obraz.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Profile obrazu

Przed dokonaniem nagrania można skorygować takie aspekty wyglądu filmu, jak przejścia tonalne, kolorystyka i szczegółowość obrazu. Wybrane parametry można zapisać wraz z innymi ustawieniami jako profil. Urządzenie pozwala na zapis siedmiu takich profilów.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Ustawienie gamma S-Log2

To stworzone przez Sony ustawienie krzywej gamma, wykorzystywane w profesjonalnych kamerach wideo, 13-krotnie rozszerza zakres dynamiczny, wzbogaca przejścia tonalne i zapobiega prześwietlaniu świateł oraz niedoświetlaniu cieni. Korekta kolorystyki w postprodukcji zapewni minimalny poziom szumów i nieprzeciętną szczegółowość obrazu, a w rezultacie pozwoli na zastosowanie różnych form wyrazu.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Kod czasowy / Bity użytkownika

Ta funkcja pozwala na wybór ustawienia „Rec Run”, przy którym kod czasowy zwiększa się tylko w czasie nagrywania, oraz „Free Run”, przy którym kod czasowy zwiększa się stale. Dodatkowo można wybrać zapis z kompensacją kodu czasowego (drop frame) lub bez kompensacji (non drop frame). Aparat α7 II umożliwia ponadto reprodukcję czystego sygnału HDMI z osadzonym kodem czasowym.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Wyjście „czystego” sygnału HDMI

Dzięki złączu HDMI możliwe jest przesyłanie w czasie rzeczywistym sygnału Full HD na duży ekran zewnętrznego monitora. Ta funkcja umożliwia nagrywanie filmu bez kompresji na urządzenie zewnętrzne, bez nakładania na obraz informacji o ujęciu.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Starannie zaprojektowany system obsługi

Elementy sterujące zoptymalizowano w taki sposób, by umożliwić szybkie, intuicyjne zmienianie ustawień podczas podglądu obrazu w wizjerze. Skorygowano położenie i działanie przedniego i tylnego pokrętła, dzięki czemu stały się one wygodniejsze w użyciu. W rezultacie obecny system obsługi przewyższa nawet rozwiązania z poprzednich modeli α7.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Łatwa personalizacja przycisków

Standardowe funkcje wielu przycisków możesz zmienić na takie, z których korzystasz najczęściej. Dzięki temu obsługa aparatu stanie się wygodniejsza i bardziej intuicyjna. Do 10 przycisków można łącznie przypisać 56 funkcji.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Wygodny, uchylny ekran LCD

Wykonywanie zdjęć z nietypowych perspektyw umożliwia ruchomy ekran LCD, który można odchylić o mniej więcej 107° w górę i 41° w dół. W połączeniu z lekkością i poręcznością całego urządzenia zapewnia on znacznie większe możliwości wykonywania zdjęć. Wyświetlany obraz pozostaje dobrze widoczny nawet w pełnym słońcu: dzięki technologii WhiteMagic jego jasność jest niemal dwukrotnie większa niż w typowych wyświetlaczach.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

System ochrony przed kurzem i powłoka

Aby na zdjęciach nie pojawiały się brzydkie plamy, filtr optyczny na matrycy jest pokryty specjalną powłoką antystatyczną, która przeciwdziała osadzaniu się kurzu i wilgoci w czasie wymiany obiektywów. Oprócz tego aparat jest wyposażony w mechaniczny system ochrony przed kurzem. Po włączeniu trybu czyszczenia wprowadza on przetwornik obrazu w intensywne wibracje i powoduje odrywanie się drobinek kurzu osadzonych na filtrze.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Sterowanie i udostępnianie jednym dotknięciem

Sterowanie jednym dotknięciem umożliwia wykorzystanie smartfona lub tabletu jako wizjera oraz pilota aparatu cyfrowego. Udostępnianie jednym dotknięciem pozwala przesyłać zdjęcia i filmy z aparatu. W obu przypadkach, instalując aplikację Imaging Edge Mobile na smartfonie lub tablecie z technologią NFC i systemem operacyjnym Android, unikniesz skomplikowanego konfigurowania i nawiążesz łączność bezprzewodową – wystarczy przyłożyć urządzenie do aparatu. Sterując aparatem przy pomocy smartfonu, możesz wykonywać zdjęcia z nietypowych, trudnych do uzyskania perspektyw lub fotografować się z grupą przyjaciół, a także od razu przesyłać zdjęcia do smartfonu, aby udostępniać je w serwisie społecznościowym. Nie masz NFC? Żaden problem. Urządzenia można sparować ręcznie.

Sprawdź

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Serwis PlayMemories Camera Apps™ www.sony.net/pmca

Serwis z aplikacjami PlayMemories Camera Apps pozwala wzbogacać zestaw funkcji aparatu dodatkowymi możliwościami. Zwiększają one swobodę twórczej ekspresji, zupełnie jak dodatkowe obiektywy i akcesoria.

Zobacz szczegóły

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Wieloklatkowa redukcja szumów

Ten tryb znacznie osłabia szumy i zwiększa czułość przy fotografowaniu ciemnych scen bez statywu ani lampy błyskowej. Jego działanie polega na łączeniu czterech zdjęć w jeden obraz. Osłabieniu ulega także rozmycie obrazu spowodowane drganiami aparatu, zwiększa się natomiast szczegółowość obrazu i poziom kontrastu.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Capture One (dla Sony)

Capture One Express (dla Sony) to nagradzane oprogramowanie do edycji obrazów umożliwiające obróbkę wysokiej jakości zdjęć w formacie RAW i łatwe zarządzanie plikami obrazów, a także zapewniające zaawansowane narzędzia edycyjne. Capture One Pro (dla Sony) daje dostęp do większej liczby narzędzi do obróbki grafiki oraz funkcji fotografowania aparatem podłączonym do komputera.

Pobierz za darmo (przejdź na stronę Phase One)

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Zdjęcia w tempie 5 kl./s z automatyką ostrości/ekspozycji i śledzeniem ostrości

Kiedy fotografowany obiekt szybko się porusza, do uchwycenia najważniejszego momentu na ostrej, dobrze naświetlonej fotografii można wykorzystać tryb zdjęć seryjnych z szybkością 5 kl./s. W tym trybie działa również automatyka ostrości i ekspozycji. Udoskonalony algorytm dokładnie przewiduje ruch obiektów i umożliwia utrzymanie na nich ostrości nawet w czasie zdjęć seryjnych.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Format XAVC S: profesjonalna jakość zapisu

Aby uzyskać najwyższą możliwą jakość i minimalny poziom zakłóceń, można nagrywać obraz w formacie XAVC S, będącym adaptacją profesjonalnego formatu XAVC 4K/HD. Pozwala on na zapis filmów Full HD (1920 x 1080) przy przepływności 50 Mb/s (60p/50p, 30p/25p, 24p), z dźwiękiem Linear PCM.

Alpha 7 II  – aparat z mocowaniem typu E i pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu: obraz

Imaging Edge™ Remote, Viewer i Edit

Skorzystaj z aplikacji Imaging Edge na komputer, aby poprawić wyniki swojej pracy. Użyj „Remote”, by kontrolować i monitorować nagrywanie w czasie rzeczywistym. „Viewer” umożliwia szybki podgląd, ocenę i wybranie zdjęć z biblioteki, a „Edit” pozwala na przekształcenie danych RAW na wysokiej jakości zdjęcia. Wykorzystaj w pełni pliki Sony RAW i skuteczniej zarządzaj swoim procesem produkcji.

Sprawdź